Hoog scoren in Google

Er kan er maar 1 op nummer 1 staan

Lage kosten € 24,50 p/m
geen opstartkosten
Eenvoudig geregeld
geen technische kennis nodig.
Persoonlijk advies
en GRATIS ondersteuning

Scoren in Google

Je wilt met je website hoog scoren in Google, logisch... Maar dat wil iedereen.
Is dat moeilijk? Soms niet, soms wel. Dat is niet op voorhand te zeggen. Het is sterk afhankelijk van je eigen online kracht maar ook van je concurrentie en de zoekvolumes.

Wat we wel weten is dat we soms slim moeten zijn, slimmer dan de concurrentie. In elk geval moeten we er voor zorgen dat we aan een aantal basis randvoorwaarden voldoen zoals een snelle goed werkende website die ook op mobiele apparaten heel goed werkt.
Daarnaast zijn er een aantal technische zaken die op orde moeten zijn zoals het gebruik van een SSL cerctificaat op de website, het bekende groene slotje.

Hoe komt mijn website hoog in Google

Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO Search Engine Optimalisation) is een proces dat bijna altijd wel door kan gaan. Zeker als je op meerdere zoekwoorden gevonden wilt worden. Bij Boks Webdesign pakken we in de basis je website als geheel aan en richten we ons daarnaast op 1 of 2 zoekwoorden tegelijk. Zodra je op deze termen beter gevonden gaat worden, kan er aandacht naar een volgend zoekwoord. Als je kiest voor SEO van Boks Webdesign, bieden we je 2 mogelijkheden aan. Deze staan verderop op de pagina nader uitgewerkt.

Wij gaan geen beloftes doen over de positie waar je terecht gaat komen. Want niemand kan garanderen dat je op de eerste plaats komt. Dit is afhankelijk van zeer veel factoren en de meeste daarvan hebben we niet eens invloed op. Wij beloven wel dat we ons uiterste best gaan doen en al onze kennis en ervaring in gaan zetten om jouw website flink beter te laten scoren op de termen waarop je gevonden wilt of zou moeten worden. Ook al zijn er meerdere zoekmachines, we richten onze werkzaamheden op Google. In Nederland gaat bijna 95% van alle zoekopdrachten via Google dus daar willen we jouw site voor optimaliseren. Dit heeft overigens ook voor de andere zoekmachines een positief effect omdat bepaalde acties sowieso goed zijn voor je vindbaarheid.

Content

Maar een van de meest belangrijke en misschien wel de moeilijkste onderdelen is het creëren van unieke en relevante content. Inhoud die de zoekvragen van jouw bezoekers beantwoord. Want dat is immers waar het om gaat. Zij zoeken iets en jij hebt het antwoord. Zorg dat je weet wat je bezoekers eigenlijk zoeken en zorg dat je die vraag zo goed mogelijk beantwoord. Daarmee gaat je waardering in Google echt omhoog.

SEO pakket

€ 195 per maand, excl. BTW
Een scherpe, adviserende blik op je website in het geheel en een volledige optimalisatie op 1 pagina.
Hiernaast zorgen we voor een optimalisatie van techniek, snelheid en call to action. Bovendien denken we mee in structuur, vormgeving, teksten en afbeeldingen.

Wat doen wij in dit abonnement?
  • installeren en implementeren meetinstrumenten
  • nulmeting voor een zuiver vertrekpunt
  • zoekwoordenonderzoek
  • bepalen aandachtspunten
  • monitoring & analyse voortgang
  • bijsturen & verbeteren
  • rapportage & advies (elk kwartaal)

Om een goed resultaat te kunnen bereiken, geldt voor dit abonnement een minimale looptijd van 6 maanden.

Elke volgende pagina of ieder volgend zoekwoord waarop we optimaliseren kost € 125 per maand extra.

Online Marketing pakket

€ 425 per maand, excl. BTW

Wil je nog net even wat verder dan alleen maar beter gevonden worden met je website? Kies dan voor dit pakket.

In dit online marketing pakket zit het volgende:
  • Het volledige SEO pakket
  • Advies over inrichting en gebruik social media
  • Meedenken in de inzet van e-mailmarketing campagnes
  • Advies en begeleiding Google Adwords
  • Opzetten en beheren 2 Adwords campagnes
  • Maandelijkse rapportage mbt advertentie uitgaven
  • Exclusief advertentiekosten

Om een goed resultaat te kunnen bereiken, geldt voor dit abonnement een minimale looptijd van 6 maanden.

Hoe doen we dat, lekker scoren in Google?


Hieronder vertellen we eerst in het kort wat we allemaal voor je kunnen doen. Dit zijn de belangrijkste punten:
 

Nulmeting

In alle gevallen doen we eerst een nulmeting. We installeren enkele meetinstrumenten zoals Google Analytics en Google Search Console en gaan eerst een maand kijken wat de huidige getallen zijn. We hebben het dan over bezoekersaantallen maar ook over waar men vandaan komt, waar ze op gezocht hebben, hoe lang ze op je site blijven, of ze ook daadwerkelijk je site aanklikken bij een vertoning, etc..
 

Zoekwoord onderzoek

We beginnen met een zoekwoord onderzoek. Waar wil je eigenlijk op gevonden worden en is dat wel realistisch? Kunnen we alternatieven vinden waar we ons beter op kunnen richten? Zoeken mensen wel op de termen en woorden die jij gebruikt? Welke zoekvolume's zien we en welke trends? Hieruit volgt een lijst met zoekwoorden waar we ons op kunnen gaan richten bij het verdere proces.


Concurrentie onderzoek

Voor ons is het interressant om te weten wie je concurrenten zijn. En als we het over SEO (online vindbaarheid) hebben dan zijn dat niet alleen je directe fysieke concurrenten. We kijken vooral ook naar je online concurrentie. Wie wordt er nu gevonden op de zoektermen waarvan jij graag in de top 10 posities van Google wilt staan? En kunnen we iets van ze leren? Of zien we punten die wij samen nog (veel) beter kunnen? Dan is er winst te behalen.


Technische optimalisatie

De website moet technisch 100% kloppen. In de basis is elke website van Boks Webdesign al goed voorbereid op goede scores in Google. Maar er is altijd wel ruimte voor verbetering. We kijken naar diverse aspecten. Veiligheid, plaats van content, gebruik van de juiste tags, snelheid... en zo nog een heel lang lijstje. Deze optimalisatie van je website doen we vooral aan het begin. Daarna blijven we controleren met leuke tooltjes of dit ook allemaal in orde blijft. Voor Google is een goede werking van de website namelijk een belangrijk punt.


Metrische data

We gaan verschillende tools inregelen om er voor te zorgen dat we de resultaten ook kunnen meten. Het liefst beginnen we hier al enige tijd vooraf mee zodat we ook wat historische data hebben om mee te vergelijken. Vaak is deze data ook al wel aanwezig, maar bijvoorbeeld niet juist gefilterd of juist gekoppeld aan elkaar. In deze fase gaan we vele cijfers en getallen volgen om te zien waar we al verbeteringen bereiken en waar we moeten bijsturen.


Content optimalisatie

Als we weten waar we op gevonden willen worden en hoe de concurrentie zich profileert kunnen we aan de slag met de content, inhoud. De tekst dus. Meestal leggen we dit bij jou terug. We komen met concrete aanbevelingen hoe je je tekst zou kunnen verbeteren. Het kan ook zo zijn dat er afspraken zijn dat wij ook deze tekst voor je verbeteren. Dan kan het zijn dat we concrete vragen bij je neer leggen over jouw product/dienst. We hebben immers wel verstand van SEO maar niet per definitie van jouw product.


Conversie optimalisatie

We kijken naast de inhoud ook naar de call to actions op de website. Dit zijn punten op je site die oproepen tot actie, bijvoorbeeld een Lees meer knop, of een knop om direct een offerte aan te vragen. Want waarom zou je heel veel moeite doen voor bezoekers en vervolgens niet nadenken over hoe je van die bezoekers kopers maakt. Dat zou echt zonde zijn. Er moet dus een duidelijke en meetbare roep om actie komen in je website.


Lokale vindbaarheid

We gaan ook de lokale vindbaarheid voor je inregelen. Deze wordt steeds belangrijker. Dus je Google Mijn Bedrijf pagina komt zeker in beeld. Hier kun je je goed presenteren en veel informatie kwijt over je bedrijf, contactgegevens, producten etc.. Zeker als mensen lokaal iets zoeken, zul je hier beter naar voren komen.


Linkbuilding

Google houdt van linkjes. Deze zeggen iets over populariteit. Hoe meer linken naar je website hoe leuker het wordt. Google neemt aan dat je dan blijkbaar iets te vertellen hebt en dat je bezoekers daar beter van zouden kunnen worden. Hierbij is het wel van belang van wie je links krijgt en naar wie je linkt. Dit zijn zaken die we samen aan kunnen pakken.


Rapportage

Naast een nulmeting met concrete punten, ontvang je van ons per kwartaal een overzicht van de resultaten en de volgende aandachtspunten. Dit doen we bewust per kwartaal omdat veel wijzigingen even tijd nodig hebben om effect te hebben. Zoekmachineoptimalisatie kost nou eenmaal tijd als je het goed wilt doen.
 

Samen maken we je online vindbaar

Maak een afspraak

Laat een boodschap achter via het contactformulier.

Of bel

085 273 3 272